Σελίδες

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Μισό λεπτό για να καταλάβω...

(διότι η εορταστική τριπλέτα μας κλείνει με μιαν απορία)

Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ η σύζυγος του Πάγκαλου κατέθεσε μήνυση (σύμφωνα με κάποια άλλα ρεπορτάζ πρόκειται περί αγωγής) κατά πολίτη αυτής της χώρας επειδή την απεκάλεσε Πάγκαλου.
Δηλαδή με το επώνυμο του συζύγου της!
Και αυτό το γεγονός η σύζυγος του Παγκάλου το θεώρησε εξόχως προσβλητικό και υποτιμητικό και γι'αυτό προέβη σε μήνυση ζητώντας μάλιστα και αποζημίωση ύψους 300 χιλιάδων ευρώ...

Ντάξει, να έβγαινε κάποιος και να έλεγε Πάγκαλο εμένα ή τον οποιονδήποτε άσχετο και να έπαιρνα ανάποδες, θα το θεωρούσα λογικό. Αλλά να παρεξηγείται η ίδια του η γυναίκα; Και γιατί δεν τον χωρίζει τότε; Ή γιατί δεν τον αναγκάζει να αλλάξει επώνυμο; Ή κάτι άλλο τέλος πάντων;

Υπάρχει κάτι που εγώ δεν καταλαβαίνω, ή κάτι δεν πάει καλά εδώ πέρα;

Για την ιστορία, η απάντηση της εναγομένης, εδώ.

ΥΓ. Ελπίζω να μην φάω κι εγώ καμιά μήνυση επειδή την αποκαλώ σύζυγο του Πάγκαλου. Το κάνω θέλωντας να πιστεύω ότι είναι σύζυγός του και ως εκ τούτου όλα τα ρεπορτάζ που έχω διαβάσει δεν είναι ψευδή. Αν δεν είναι σύζυγός του και την προσβάλω κι εγώ, απολογούμαι προκαταβολικώς και ζητώ συγγνώμη.

1 σχόλιο:

ellinaki είπε...

Συγνώμη, αλλά επειδή τώρα υπέπεσε στην αντίληψή μου αυτό το πόστιον, απαντάω λιγάκι ετεροχρονισμένα. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

ΑΑΑΑΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Ευχαριστώ