Σελίδες

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Οι δύσκολοι καιροί χρειάζονται πολύ χιούμορ...

Δεν γίνεται να ανταπεξέλθουμε αλλιώς. Επειδή προσωπικά έχω και αρκετό καυστικό χιούμορ, σε σημείο να ξεβουλώνω με αυτό έως και βουλωμένες τουαλέτες, ένα από τα θέματα που με έχουν κάνει να γελάω τελευταία είναι και αυτό το πολύ πρόσφατο που προέκυψε με τον Γιάννη Ραγκούση και το δάνειο που πήρε μέσω του Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας (ΟΕΚ).

Να ξεκαθαρίσω κατ' αρχήν ότι προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τι το έκανε το στεγαστικό δάνειο. Δεν με νοιάζει δηλαδή αν τα λεφτά πήγαν σε πισίνες ή σε ο,τιδήποτε άλλο απ'αυτά που διαψεύδονται από την ανακοίνωση του βουλευτή. Αυτό διότι θεωρώ απολύτως αυτονόητο ότι αν δεν είναι ένας βουλευτής αυτός που έχει ανάγκη τον ΟΕΚ για να πάρει δάνειο, τότε ποιος άλλος Έλληνας τον έχει; Κανάς άνεργος; Κανάς πολύτεκνος; Κανάς αμεα; Σε καμία περίπτωση. Βουλευτής, κυρίες και κύριοι. Και γι'αυτό ακριβώς είμαι απολύτως βέβαιος ότι όντως όλα έγιναν απολύτως νόμιμα (και δεν ειρωνεύομαι σε καμία περίπτωση). Τον Ραγκούση τον έχω για έξυπνο άνθρωπο (που απλώς έχει εμάς για ηλίθιους): σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι θα διακινδύνευε ένα λαμπρό πολιτικό μέλλον για ένα μικροποσόν, το οποίο μπορεί να μαζέψει μέσα σε μόλις μερικούς μήνες (ούτε καν έτος) με βουλευτική αποζημίωση. Και μόνο γι'αυτό είμαι απολύτως βέβαιος ότι τα πάντα είναι νόμιμα, το ξεκαθαρίζω.

Βέβαια θα μου πείτε ότι όπως αποσαφηνίζει, το δάνειο ήταν της συζύγου του. Δεκτόν. Υποθέτω ότι σε αυτές τις περιπτώσεις δεν λαμβάνεται υπόψιν η οικογενειακή φορολογική δήλωση, αλλά του καθενός ξεχωριστά ίσως. Τέλος πάντων, λίγη σημασία έχουν όλα αυτά. Καθόμαστε δηλαδή και ασχολούμεθα με ούτε καν 60 χιλιάδες ευρώ, λες και είμεθα τίποτε ψιλικατζίδες. Εδώ τα εκατομμύρια της Ζήμενς παραμένουν ορφανά και θα ασχοληθούμε με ένα δάνειο του Ραγκούση, που στο κάτω κάτω της γραφής και μόνο που είναι δάνειο παναπεί ότι θα αποπληρωθεί και με τον όποιον (χαμηλότατο εν προκειμένω) τόκο. Είναι όμως κάτι άλλο που μου γυάλισε στο μάτι. Εκείνη η αριστουργηματική ατάκα ότι "Η αίτηση για τη σύναψη του δανείου , η οποία κατατέθηκε 21 Μαρτίου 2007, όχι μόνο έγινε σε μια εποχή που δεν ήμουν βουλευτής, αλλά ούτε καν περνούσε από το μυαλό μου ότι θα μπορούσα λίγους μήνες αργότερα να αναλάβω τις ευθύνες που ανέλαβα."

Γιάννη παιδί μου, είπαμε, να μας θεωρείς ηλίθιους αλλά όχι τόσο ηλίθιους πια. Δηλαδή ενώ ήσουν δήμαρχος Πάρου από το 2002 με θητείες σε διάφορα όργανα του pasok, ενώ μέχρι και τομεάρχη (ή κάτι τέτοιο) σε είχε κάνει ο Γιωργάκης αν δεν με απατά η μνήμη μου, εσύ δεν ήξερες τι σου επεφύλασσε το μέλλον; Έλεος Γιαννάκη, παιδί μου. Έλεος...

2 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Το δάνειο δεν έχει καμία σημασία. Αλλά το να το παίζει και ήρωας είναι κάτι. Πάντως περισσότερο θυμίζει προσπάθεια να τον βγάλουν από τη μέση στη διαδοχή παρά ουσιαστικό θέμα.

Hades είπε...

Αυτό που λες δεν με πολυνοιάζει Δείμε, υπό την έννοια ότι μεταξύ τους ας κάνουν ό,τι γουστάρουν. Ει δυνατόν ας αλληλοσφαχτούν (κυριολεκτικώς) κιόλας. Αλλά όχι και δάνειο από τον ΟΕΚ ο Ραγκούσης ρε αδελφέ.